other advert

Wednesday, July 15, 2009

Testimonial Premium Beautiful


Puan Normah Md. Din 30an 3orang anakSemasa diperkenalkan dengan Premium Beautiful oleh seorang rakan, saya sedikitpun tidak berminat untuk memiliknya kerana memang tiada masalah berat badan dan sudah mengetahui harganya yang tinggi. Tetapi setelah mendengar dengan terperinci tentang kebaikan Premium Beautiful ini timbul minat untuk mencubanya apatah lagi ia lebih menjurus kepada kesihatan dan yang paling penting ia dapat mencegah dari barah kanser payudara dan ovary. Pada saya kesihatan itu tidak ternilai harganya dengan wang Ringgit.Setelah 2 minggu memakainya, banyak perkembangan positif yang terjadi pada diri saya. Kulit semakin halus, kematu di jari hilang,badan pula terasa lebih ringan, cergas, bertenaga dan ceria. Suami yang tidak pernah memuji, sudah mula mengatakan potongan badan saya semakin cantik, lebih-lebih lagi memakai kebaya. Yang menariknya hubungan suami isteri menjadi semakin intim dan erat. Lebih membanggakan lagi, ramai yg mengatakan potongan badan saya seperti 'anak dara' walaupun hakikatnya saya sudah ada seorang 'anak dara sunti'.
Dari sudut kesihatan, penyakit seperti migrain, gastrik dan sakit tulang belakang yang dideritainya sekian lama sudah banyak berkurangan. Keletihan dan kengiluan didalam kaki juga semakin hilang.
Rugi sekiranya seorang wanita tidak memiliki 'Premium Beautiful' kerana pelaburan kita setanding malah lebih dari apa dari apa yang kita perolehi. Kini saya menjadi salah seorang usahawan Haio PB dan impian saya adalah untuk menjadikan setiap isteri kebanggaan suaminya.

No comments: