other advert

Wednesday, May 20, 2009

MANUSIA BERPEGANG PADA JANJI!!!!

I skang ni memang bengang ngan orang-orang yang pandai menabur janji then tak nak tepati..kalu da tak mampu nak tepati jangan berjanji!!nanti ape yang u buat sume tak berkat!
Skarang ni sume orang hanya pentingkan diri sendiri saja. masa perlukan kita cakap sumenye indah, bila da dapat yang dihajati, pandang kita nak tak nak je.. mula la lupe ape yang dah di janjikan!!kita pulak yang disalahkan.yang penting i tak kan lupekan janji i pada orang yang i da berjanji... ingat! u akan bawak janji u tu sampai akhirat nanti.. kat sana u jawab la sendiri...SENDIRI MAU INGAT LA!

2 comments:

The Queen Bee said...

uishh kenapa niii chill babee!

IbuIman said...

takde la.. ade beberape orang kat ofis i ni yang buat i menyinga.. geram jer...